Onorarii

Personalizarea serviciilor noastre este foarte importantă, atât pentru noi, cât şi pentru client şi de aceea, oferim gratuit prima întâlnire de afaceri, în vederea configurării serviciilor şi onorariilor, în funcţie de cerinţele exprimate de clienţi.

Clienții se tem întotdeauna de costurile implicate de un litigiu. Cunoaștem şi faptul că percepţia clientului este aceea că a primit ceea ce oricum era îndreptăţit să prisi mească, în cazurile câştigării litigiilor.

Astfel, avocaţii noştrii încearcă să reducă pe cât posibil costurile litigiilor, atât onorariile cât şi cheltuielile de judecată.

Societatea noastră percepe întotdeauna onorarii firesti, proporţionale cu activităţile desfasurate.

De asemenea vă vom pune la dispoziție din timp fișe ce vor reflecta pe deplin activitățile desfășurate în contul dvs. cât și onorariile aferente acestora.

Corespondența cu clienţii noştrii se desfăşoară întotdeauna cu promptitudine.

Toate onorariile şi cheltuielile vor fi explicate cât mai detaliat. În cazul apariţiei unor depăşiri neaşteptate de buget sau a necesităţii unor prestaţii suplimentare veţi fi informaţi din timp pentru a putea lua decizia potrivită.

Pentru societatea noastră contează cel mai mult succesul final al clientului, nu numărul de ore facturate, de aceea sunt incluse în factură, cand este cazul, costurile convorbirilor telefonice şi a transmiterilor fax internationale, costurile de mesagerie/posta rapida, serviciile de copiere si tiparire.